قیمت روز سیمان، تیر آهن و میلگرد/ بازار آرام مصالح ساختمانی

در این گزارش قیمت سیمان، تیرآهن و میلگرد لیست شده است

قیمت روز سیمان:

بر اساس آمار ارائه‌شده نرخ سیمان که تا روز پیشین با نوسان و تلاطم زیادی گزارش می‌شد اکنون از حرکت ایستاده و تب آن فرو نشسته است.

به‌ نظر می‌رسد قیمت سیمان با تأثیرگرفتن از تعطیلات هفتگی، خاموشی بازار، کاهش تقاضا و ثبات بهای مواد اولیه این کالا آرام گرفته و تغییر عملکردی نداشته است، طوری‌که تمامی محصولات با همان نرخ پیشین معامله می‌شود.

 

قیمت روز تیرآهن:

براساس آمار ارائه‌شده بازار تیرآهن در هفته جاری روند ثابت و پایداری را در پیش دارد و تنها در یک محصول لغزش کرده است.

به نظر می‌رسد به‌رغم آغاز روند نوسانی ارز و دلار و با تأثیرگرفتن از عواملی همچون ثبات بهای مواد اولیه این کالا، کاهش میزان تقاضا و تعطیلی متوالی بازار، هفته آرام وبدون تنشی اعلام شده است، طوری‌که به جز یک محصول ذوب آهن اصفهان دیگر کالاها با همان بهای پیشین در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شوند.

 

قیمت روز میلگرد:

بازار محصولات ساده در حباب شیشه‌ای خود گرفتار شده و محصولات آجدار نیز با ریتم کندتری نسبت به روز گذشته به کار خود ادامه می‌دهند، طوری‌که بهای محصولات شرکت آریان فولاد عقبگرد کرده و باز به نرخ پیشین خود بازگشته‌اند.

▫️گفتنی است که بازار میلگرد تحت تأثیر مؤلفه‌هایی نظیر ریتم نوسانی ارز و دلار، از افت و خیز در محصولات خود عقب نمانده‌ است، همچنین به تأسی از به تعطیلات رفتن بازار و در پی آن کاهش میزان تقاضا، بیشتر محصولات ثابت و دیگر موارد نیز خیزش و ریزش کمتری مشاهده می‌کنند.